.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۲۰ هزار دانش‌آموز مازندرانی در انتظار آغاز سال تحصیلی
دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال قریب به ۴ هزار و ۹۰۰ مدرسه با حدود ۵۲۰ دانش‌آموز آغاز سال تحصیلی را در سوم مهر ماه ۹۵ شروع می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز:اسفندیار نظری اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران همزمان با سایر استان‌های کشور بی‌صبرانه منتظر آغاز سال تحصیلی در شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی با بیان اینکه امسال قریب به 4 هزار و 900 مدرسه با حدود 520 دانش‌آموز آغاز سال تحصیلی را در سوم مهر ماه 95 شروع می‌کنند، اضافه کرد: از جمله برنامه‌های پروژه مهر مازندران برگزاری مراسم روز غنچه‌ها برای پیش‌دبستانی، شکوفه‌ها برای اول ابتدایی و جوانه‌ها برای پایه هفتم در روز 31 شهریور ماه امسال همزمان در سراسر مازندران است.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران با اشاره به بازگشایی رسمی مدارس در سوم مهر ماه امسال به‌صورت نمادین در شهرستان بابل با حضور استاندار مازندران، افزود: همچنین این مراسم به‌صورت همزمان در سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

نظری در مورد وضعیت مدارس به لحاظ فیزیکی با توجه به آغاز سال تحصیلی، تصریح کرد: با توجه به وقوع طوفان روز جمعه 12 شهریور ماه و باران سهم‌ناک 17 شهریور ماه امسال حدود 169 مدرسه در شهرستان‌های مختلف استان دچار آسیب شدند که با همت مسؤولان استانی و شهرستانی امیدواریم این مدارس برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

وی در پایان گفت: همه تلاش‌ها بر این است تا دانش‌آموزان و معلمان سوم مهر ماه امسال سر کلاس درس حضور یابند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.